ponedeljek, 29. avgust 2022

Matajur - 1642 m

Oblačno dopoldne je bilo, a me je kljub temu vleklo na svež zrak. Ker zaradi napovedanih ploh in neviht za kam višje ni bil ravno primeren dan je bil Matajur kar pravšnja izbira.

Začel sem pri koči Pelizzo na italijanski strani, od koder sem se napotil proti Maršinski planini. Soparno je bilo, pot pa je bila zaradi nedavnega dežja blatna in spolzka. Še pred planino sem zavil desno in se povzpel do Doma na Matajurju, od tam pa na vrh. Le nekaj italijanskih pohodnikov je bilo na vrhu, saj se je iz smeri Livka bližala ploha, zaradi česar sem se tudi sam, kaj hitro odpravil nazaj na izhodišče.  

Še preden sem se vrnil na parkirišče je pričelo deževati, kljub temu pa sta bili slabi dve uri potepanja po Matajurju prav prijetni😀😀😀













Ni komentarjev:

Objavite komentar