sreda, 13. marec 2019

Vodil vrh - 1053 m

Ker so vremenoslovci napovedali poslabšanje vremena, sem se dopoldan povzpel na Vodi vrh - hišni hrib, ki nudi krasen razgled na Tolminsko kotlino ter na okoliške gore. 

Začel sem v Zatolminu in pot nadaljeval mimo cerkvice Svetega Petra do Selc (Sevc po domače). Tam sem si najprej ogledal pokopališče iz obdobja I. svetovne vojne, nato pa za kapelico stopil na  strmo, neoznačeno pot, po kateri sem dosegel vrh. Le nekaj kratkih minut mi je bilo dano posedeti na klopci in uživati v razgledu in toplem pomladnem soncu, saj se je kaj kmalu pooblačilo, zapihal pa je tudi hladen veter. Z vrha sem pot nadaljeval po slemenu proti Grmuču ter užival v razgledu na Mrzli vrh, Krn, Matajur, Bogatin, Mahavšček, Tolminski Kuk in še bi lahko našteval. Globoko spodaj, v zatrepu Tolminke sta se na ogled postavili planina Polog in Javorca, na nasprotnem bregu reke Tolminke, pa idilična vasica Čadrg. S poti po slemenu sem zavil desno in sestopil na gozdno cesto, ki vodi na planini Pretovč in Sleme, po kateri sem se preko Zavrha vrnil nazaj na izhodišče v Zatolmin.

Prav lep izlet je bil.























   

Ni komentarjev:

Objavite komentar