sreda, 2. junij 2021

Stol - 1673 m

Sprva sem nameraval nekam v Kaninsko pogorje, a je bilo že v jutranjih urah zavito v oblake. Ker je za takšne primere potrebno imeti tudi rezervni načrt, sem se podal na Stol, z vrhom na 1673 metrih nadmorske višine, ki se ponaša z najdaljšim grebenom v Julijskih Alpah.

Z avtomobilom sem se iz Učje odpeljal po gozdni cesti v smeri planine Božca, a le do prve "podrtije" ob cesti, kjer sem parkiral. Cesta do tu je zaradi nedavnega snemanja filma, skorajda "speglana", naprej pa je zaradi obilnih padavin in drugih dejavnikov milo rečeno zanič, a s terenskim vozilom gre vse do planine. Za pot po gozdni cesti do planine Božca sem potreboval slabo uro, s planine na vrh Stola pa nekoliko več, saj sem si kar nekaj časa vzel za fotografiranje gorskega cvetja, če že z razgledi zaradi gostih oblakov ni bilo nič. Veliko je bilo Spomladanskega in Clusijevega svišča, pa Jegličev in Resja, tudi Navadni slečnik je že zacvetel. Na samem vrhu se nisem mudil prav dolgo, saj je bilo dokaj hladno in vetrovno, gosti oblaki pa so trmasto vztrajali in zastirali sonce, ki je sicer sem ter tja sramežljivo pokukalo na plano. 

Na izhodišče sem se vrnil po poti vzpona, na poti pa razen obilice miši in nekaj domačinov, ki so se na planini Božca pripravljali na začetek pašne sezone, nisem srečal nikogar. 

Klub temu, da razgleda ni bilo, je bil izlet na Stol prav rožnat😀😀




























Ni komentarjev:

Objavite komentar