torek, 16. marec 2021

Juliana trail, 12. etapa od Tolmina do Kobarida

Danes sem se podal na 12. etapo daljinske poti Juliana trail, ki poteka od Tolmina do Kobarida.

Kmalu po sedmi uri zjutraj sem avto parkiral v Kobaridu ter sedel na avtobus, ki me je odpeljal v Tolmin. Pred odhodom na pot sem si v bližnjem lokalu privoščil še kavico, seveda za s seboj, v živilski trgovini pa sem se oskrbel s pijačo in energijsko ploščico. 

V nekoliko hladnem in meglenem jutru sem iz središča Tolmina krenil proti športnemu parku Na Logu in mimo pristajališča jadralnih padalcev proti kampu Gabrje. Rahel vetrič je meglo hitro razpihal in naredil se je čudovit sončen dan. Po široki makadamski poti, ki poteka ob levem bregu reke Soče sem kaj hitro prišel do kampa, od tam pa sem pot nadaljeval po lokalni cesti Tolmin - Kobarid, skozi vasi Volarje in Selišča do vasi Kamno. Pri pokopališču na Kamnem sem zavil desno na makadamsko pot, ki me je v nekaj korakih pripeljala do vojaškega pokopališča iz I. svetovne vojne. Po ogledu pokopališča, sem skozi vas Kamno pot nadaljeval do vznožja vzpetine s cerkvico Svetega Lovrenca, kjer je pokopan tudi eden največjih slovenskih pesnikov, Simon Gregorčič oziroma goriški slavček. V nekaj minutah sem se povzpel do cerkvice na vrhu vzpetine, od koder je lep pogled proti Kobaridu in Stolu ter na dolino smaragdne Soče. S Svetega Lovrenca sem sestopil do vasice Smast, od tam pa pot nadaljeval po lokalni cesti skozi vas Ladra in naprej do Kobarida. 

Po štirih urah hoje in skoraj devetnajstih prehojenih kilometrih, sem 12. etapo Juliane trail zaključil v Kobaridu. Za dokončanje tako imenovanega "primorskega dela" mi manjka le še 15. etapa od Loga pod Mangartom do Trbiža v Italiji. 

Prepričan sem, da bo tudi ta etapa takoj, ko bodo razmere dopuščale pod streho😀😀. 



















1 komentar: