ponedeljek, 9. marec 2020

Juliana Trail, 14. etapa, Bovec - Log pod Mangartom

Juliana Trail je krožna daljinska pot, dolga 267 kilometrov, ki omogoča obhod Julijskih Alp, razdeljena pa je na 16. etap, dolžine po 18 do 25 kilometrov.  

14. etapo, ki povezuje Bovec z Logom pod Mangartom sem prehodil danes.

Začel sem v centru Bovca in pot nadaljeval skozi Malo vas in čez travnike pod Rombonom, vse do glavne ceste Bovec - Log pod Mangartom. Po prečkanju ceste sem po nekaj metrih zavil desno na široko makadamsko pot, ki ob strugi reke Koritnice vodi do Kukča. Tu sem makadamsko cesto zapustil in pot nadaljeval po pešpoti, vse do razcepa poti pod trdnjavo Kluže, kjer sem vsi vzel nekaj minut, da sem z viseče brvi pogledal v korita reke Koritnice. Po ogledu sem se povzpel do glavne ceste pri trdnjavi Kluže, kjer sem cesto prečkal in pot nadaljeval po poti, ki skozi osvetljen predor vodi do zgornje utrdbe Fort Hermann. Po izhodu iz predora sem po nekaj metrih zavil desno, na stezo, po kateri sem ob strugi reke Koritnice prišel do vstopa v korita potoka Nemčlja. Nad koriti sem pot nadaljeval po mestoma izpostavljeni in dokaj strmi stezi, vse do mostu, preko katerega sem prišel na drugo stran potoka ter naprej do široke gozdne ceste v Možnico. Po tej cesti sem nato prišel do glavne ceste Bovec - Log pod Mangartom, ki sem jo prečkal, nato pa pot nadaljeval po makadamski poti, ki me je ob strugi reke Koritnice pripeljala v Log pod Mangartom. 

Po krajšem počitku sem se kar po glvni cesti napotil proti Bovcu, med potjo pa sem si ogledal še Reščev slap, ki se nahaja v bližini odcepa za Možnico in je dostopen z glavne ceste. Pod trdnjavo Kluže pa sem si ogledal še Grajski vodnjak iz leta 1760.

Po ogledu le tega sem se napotil v Bovec, kjer sem po štirih urah in pol hoje in po skoraj enaindvajsetih prehojenih kilometrov, 14. etapo Juliane Trail zaključil.

Pot je vseskozi lahko sledljiva, saj je vzorno označen s smernimi tablami in markacijami Juliane Trail.

Še petnajst etap in krog okoli Julijskih Alp bo sklenjen, Morda nekoč pa res...






























3 komentarji: