torek, 2. februar 2021

Proti Matajurju, a le do Mrzlega vrha - 1358 m

Sončno dopoldne je vabilo v naravo, zato sem na hitro pripravil nahrbtnik in se odpeljal v Avso ter parkiral na parkirišču, kjer je tudi izhodišče za vzpon na Matajur. 

Za torek dopoldan je bilo na parkirišču parkiranih presenetljivo veliko avtomobilov, kar pa glede na trenutne razmere, niti ni bilo tako nenavadno. Čeprav je bilo snega veliko, je bila označena planinska pot lepo shojena, a je bila kljub dokaj visoki temperaturi ponekod poledenela. Na pobočju Srednjega vrha sem srečal znanca, ki je ravno preizkušal novo pridobitev - smuči za turno smuko. Skupaj sva se nato povzpela na sosednji Mrzli vrh, ki nudi lep razgled, na okoliške vrhove, na dolino Soče, na Matajur ter na Julijske Alpe. Nekaj minut za tem, ko sva prispela na vrh je zapihal hladen veter, okolica pa se je v trenutku zavila v gosto meglo. 

Ker se megla ni in ni hotela razkaditi, sem nadaljevanje proti Matajurju opustil in se vrnil nazaj na izhodišče.

Kljub temu sem preživel lepo dopoldne tam, kjer sem najraje.
























Ni komentarjev:

Objavite komentar