ponedeljek, 21. januar 2019

Športni dan v Ratečah in okolici

Nekam na sneg sem si rekel že prejšnji dan in odločitev je padla, v Rateče, teč na smučeh.

Jasno, a mrzlo jutro je bilo, a me to ni odvrnilo od začrtane poti. Opremo sem naložil v avto in se preko Predela odpeljal do Rateč. Megleno je bilo, termometer pa je kazal enajst stopinj pod ničlo. Že po nekaj minutah teka mi je bilo že kar pošteno vroče, kasneje pa je skozi meglo posijalo tudi sonce in naredil se je prekrasen zimski dan. Sonce in megla sta poskrbela tudi za zanimiv optični pojav, ki nobenega od nas ni pustil ravnodušnega. 
Po dobri uri in pol, sem imel tekanja po skrbno urejenih tekaških progah v okolici Rateč dovolj. Preoblekel sem si premočena oblačila, si obul pohodne čevlje in se iz Rateč sprehodil še do Zelencev, izvira Save Dolinke. Toplo zimsko sonce, zasnežena pokrajina ter jezerce, zelene barve, noro lepo. Po ogledu Zelencev sem se vrnil do avtomobila in se odpeljal domov.

Lep, zimski športni dan sem imel.


Lepo urejena tekaška proga

V akciji

Utrinek

Igra narave

Igra narave

Na nebu

Pot do Zelencev skozi zasnežen gozd

Zimski utrinek

Pot do Zelencev skozi zasnežen gozd

Zelenci

Zelenci

Zelenci

Zelenci

Zimska kulisa

Trdnjava Predel, v ozadju Mangart


Ni komentarjev:

Objavite komentar