sreda, 6. februar 2019

Monte Nebria/Podgorski vrh - 1207 m

Spet sem si zaželel v hribe, tokrat na Monte Nebrio/Podgorski vrh v Kanalski dolini (Italija). 

Parkiral sem v Ovčji vasi/Valbruni in se po označeni planinski poti, po grebenu povzpel na 1194 metrov visok vzhodni vrh. Vzpon ni bil ravno enostaven, saj je bilo snega kar veliko, po zadnjem sneženju pa tod ni hodil še nihče in gaz ni bila narejena. Kljub temu, da se je ponekod sneg udiral čez kolena je bil trud na vrhu poplačan s prelepim razgledom. 

Z vzhodnega vrha sem sestopil na staro vojaško cesto, ki vodi na Sedlo Nebria in naprej v dolino. Po nekaj minutah hoje sem zavil desno na označeno planinsko pot, ki pripelje na 1207 metrov visok zahodni vrh Monte Nebrie, oziroma Podgorskega vrha. Že kmalu sem ugotovil, da pot na vrh ni shojena, zato sem se odločil, da ga bom obiskal ob drugi priložnosti, saj je varnost na prvem mestu. 

Vrnil sem se na cesto in po njej sestopil na izhodišče, kjer sem krožno pot po točno treh urah hoje zaključil. 

Krasen zimski dan, na lepem, a žal osamljenem razgledniku nad Kanalsko dolino.



Snega ponekod čez kolena

Pogled na Ugovizzo/Ukve

Lep razgled

Utrinek

Vzhodni vrh

Pogled proti zahodnemu vrhu

Na vzhodnem vrhu



Skozi predor




Ne bo več dolgo, na spodnjem delu ga je načel zob časa


Zimske radosti...






1 komentar: