četrtek, 16. junij 2022

Med domačine na Špik Hude police 2420 m

Kar sveže jutro je bilo na planini Pecol, saj je termometer kazal borih dvanajst stopinj. 

Na parkirišču je bilo zgolj nekaj vozil, kar je dalo slutiti, da prav velike gneče ne bo. In res je ni bilo. Kmalu po sedmi uri zjutraj sem se odpravil proti koči Brazza ter naprej proti vrhu Špika Hude police. Sonce je bilo še vedno na drugi strani gore tako, da je bila hoja prav prijetna. Prve domačine - kozoroge sem uzrl nekje po okoli uri hoje, ko so eni brezskrbno mulili svežo, sočno travo, drugi pa že poležavali na skalnih policah in se nastavljali sončnim žarkom. Po slabih dveh urah hoje sem dosegel vrh, kjer sem srečal skupino  pohodnikov iz Avstrije ter mlad italijanski par. To je bil tudi ves obisk tega jutra, na vrhu Špika Hude police. Po malici in krajšem klepetu smo se s pohodniki iz Avstrije kar skupaj odpravili nazaj v dolino. V upanju, da končno popijem tako želeno kavo sem ob sestopu zavil še k koči Brazza, a je bila žal zaprta. 

Ni mi preostalo drugega kot da se odpravim naprej do avtomobila in se odpeljem domov. 

Ob povratku proti domu sem se za nekaj minut ustavil pri Rabeljskem jezeru in do kolen globoko preveril temperaturo vode. Ugotovil sem, da bi za nekaj minut lahko tudi zaplaval. Ker pa kopalnih hlač tokrat nisem imel s seboj, sem kopanje preložil na naslednjič. 

 Lepo dopoldne je bilo...










































Ni komentarjev:

Objavite komentar