četrtek, 26. julij 2018

S Kanina v Bovec

Že pred sedmo uro zjutraj sem bil na A postaji Kaninske gondole, saj sem se skupaj z zaposlenimi želel že ob sedmi uri odpeljati na vrh. A ni šlo vse po načrtih, saj smo vsi skupaj, zaradi nujnih vzdrževalnih del čakali še kar nekaj minut, da je gondola pričela voziti. 

Ko je gondola pričela obratovati sem se odpeljal na D postajo, 2202 metra nad morjem. kjer je bila temperatura, v primerjavi s tisto v dolini, kar prijetna.  
Od tu sem se povzpel najprej na Sedlo, od tam pa sestopil na Prevalo, kjer sem se usmeril na označeno planinsko pot po dolini Krnica, po kateri sem se vrnil nazaj v Bovec in nato na izhodišče. 

Krasen razgled, obilo gorskega cvetja, mir, tišina, pa še vreme je zdržalo. Idelano....























2 komentarja:

  1. Pozdravljen Iztok ! Navdušila me je ta vaša pot in me zanima koliko ur hoje je in ali te ob 7h brez problemov delavci vzamejo seboj in kako s plačilom. Krasne fotografije, kar jutri bi že šla ! Lep pozdrav Marija....hvala za odgovor

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdravljena Marija, ob 07.00 uri odpelje prva gondola, ki pelje zapislebe. Povej, da bi šla z njimi, ni problema. Kupi enosmerno vozovnico - 10€. Pot do Bovca vzame 4-5 ur zmerne hoje. S Sedla na Prevalo kar po smučišču, na Prevali pa desno, na označeno pot, na skali piše Krnica. Uživaj in varen korak.

    OdgovoriIzbriši