petek, 22. september 2017

Matajur - 1642 m

Ko časa ni prav veliko je Matajur kar pravšnja izbira. 

Okoli osmih zjutraj sem se odpeljal do vasi Matajur (Italija), kjer sem parkiral. Od tam sem malo po cesti, malo po pešpoti kar kmalu prišel do koče Pelizzo. Tu sem se odločil za krožno pot koča Pelizzo - Maršinska planina - Dom na Matajure - vrh Matajurja - koča Pelizzo. Pot je bila zaradi obilnih padavin v preteklih dneh blatna, na vrhu pa je tako kot vedno pihalo. 

Razen nekaj krav in ovc, ki se pasejo pod vrhom Matajurja drugih obiskovalcev ni bilo, kar mi je popolnoma ustrezalo. 

Razkošnih razgledov danes ni bilo, a je bil "sprehod", zaradi jesenskih barv, ki počasi že krasijo pobočja Matajurja, vseeno lep. 


Jesen

Ob poti

Pogled na megleno dolino s poti proti Maršinki planini

Pogled proti Kaninskemu pogorju s poti proti Domu na Matajure

Pogled proti Triglavu s poti proti Domu na Matajure

Pozerka

Bi se kar fotografirala

Pod vrhom

Razgled z vrha je bil danes bolj tako, tako

Pogled proti v meglo zavitemu Krnu


Kapelica na vrhu Matajurjai

Megla se je nekoliko razkadila

V dolini pa je megla kar vztrajala

Utrinek s poti ob sestopu


Ni komentarjev:

Objavite komentar