četrtek, 5. januar 2017

Planina Sleme - 1448 m, Visoč vrh - 1482 m in Mrzli vrh - 1359 m


Zjutraj je še rahlo naletaval sneg, potem se je nekoliko zjasnilo in pokazalo se je sonce.
Malce pozno je že bilo, pa sem se odločil, da se odpeljem v vas Krn, kjer me je pričakala snežna ploha in to meseca januarja  
Ker že lep čas nisem bil na planini Sleme sem se napotil tja gor, pod Slemenske peči. Krasen dan se je naredil in v dobi uri sem bil že na planini. Kar toplo je bilo in veter je komaj začel svojo službo. Nekej minut sem užival v razgledu nato pa nadaljeval po grebenu na Visoč vrh.
 
Ttu je že nekoliko bolj pihalo, zato se na vrhu nisem zadržal prav dolgo. Ker sem imel čas sem se po grebenu vrnil skoraj do planine Sleme, od tam pa po makadamski cesti do planine Pretovč.
 
 S planine sem se mimo muzeja na prostem - madžarske kepelice v kaverni, povzpel na vrh Mrzlega vrha.
 
Na vrhu pa je že prav pošteno pihalo, zato sem hitro naredil nekaj posnetkov ter se nato vrrnil na izhodišče v vas Krn, kjer sem po dobrih štirih urah, današnjo turo zaključil.


Vas Krn

Z ledenimi svečami okrancljan hudournik

Planini Slapnik in Zaslap

Krn in Batognica

Naravnost vanj sem pogledal

Sonček

Da se ve, kje človek je

Utrinek s poti na planino Sleme

Dva sončka

Malo pred planino Sleme

Del Slemenskih peči in pogled proti Tolminskim goram

Proti Kobilji glavi

Sem užival v razgledu

Spomenik posvečen hrabrim partizanom

Proti Krnu in Batognici

Slemenske peči

Utrinek s poti na Visoč vrh

Visoč vrh

Razgled na vas Krn, levo Matajur

Razgled po dolini Soče, v ozadju Matajur

Z Visočga vrha se vidi morje
Razgled po dolini navzdol

Modri hribčki

Sploh nisem bil sam

Razgled pri planini Pretovč

Planina Pretovč

Muzej na prostem pod Mrzlim vrhom

Madžarska kapelica v kaverni

Križ na Mrzlem vrhu

Črni mož na Mrzlem vrhu
Po dolini Soče navzgor
Tudi z Mrzlega vrha se vidi morje
Tolminska kotlina
Kraljica Rodica

Krn in Batognica
Krn z Gomiškovim zavetiščem

Vrh nad Peski

Cerkev Sv. Duha v Javorci

Krnsko pogorje

Tolminske gore

Proti Breginjskemu kotu

Poročilo z današnje ture

4 komentarji:

  1. Kako jih pogrešam, vaše konce namreč. Upam, da jih kmalu obiščem, do takrat pa hvala za lepe predstavitve. Še naprej srečno,

    OdgovoriIzbriši
  2. Heda hvala in na čimprejšnje snidenje v naših koncih. Srećno.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala, za meni najljubše poglede ,vendar zimskih še nisem videla . Spet sem doma...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lina ni za kaj. Tudi zimski še bodo.....enkrat, upam :)

      Izbriši