sobota, 1. avgust 2015

Iz Bohinja preko Šije - 1880 m in Vogla - 1923 m do planine Stador

Zjutraj sem se z vlakom odpeljal v Bohinjsko Bistrico, kjer sem se na železniški postaji presedel na avtobus, ki me je odpeljal do spodnje postaje Žičnice Vogel. Po nekaj minutni vožnji, z nabito polno kabino nihalke sem prispel do Ski hotela Vogel, kjer sem pričel s turo. Pot me je sprva vodila po smučišču Vogel, a že kmalu sem se usmeril na markirano pot in se povzpel na Šijo. S Šije sem se spustil na sedlo Vratca ter nadaljeval pot v smeri Vogla. Sledil je nekoliko bolj izpostavljen del poti, z nekaj poplezavanja, ki pa ni predstavljal večje težave, saj je pot zavarovana z jeklenico, v pomoč pa so tudi klini. Sledil je le še nekaj minutni vpon po grebenu in že sem stal na vrhu Vogla, kjer se ja kar trlo ljudi. Po kratkem počitku sem sestopil do koče na planini Razor, od koder sem se nato sprehodil do planine Stador, kjer me je čakal prevoz. Spet čudovito preživet dan v gorah.


Začetek ture pri Ski hotelu

V bližini Ski hotela se nahaja Alpski vrt
 
Prijateljice na paši
 
Križ na Orlovih glavah

Razgled s smučišča

S poti proti Šiji

S poti proti Šiji

S poti proti sedlu Vratca

Pogled proti Triglavu

Čašasti sviščevec

Pogled proti Voglu
 
Cojzova zvončica

Zavarovani del poti

Razgled s poti na Vogel

Pogled nazaj

Triglav - približan

Pogled proti Tolminu - levo Žabiški Kuk

Pogled proti Rodici

Razgled z vrha Vogla na greben Spodnjih Bohinjskih - Tolminskih gora

Razgled na Julijce

Na vrhu Vogla


Utrinek s poti proti planini Razor

Šopek Planik

Ti kamniti skladi me vedno očarajo

Pri koči na planini Razor

Pogled nazaj na planino Podkuk

Pogled na verigo Spodnjih Bohinjskih - Tolminskih gora

Na planini Lom

Ni komentarjev:

Objavite komentar