petek, 14. julij 2023

Juliana Ttail, 7. etapa od Stare Fužine do Bohinjske Bistrice

Po nedavnih neurjih sem se zaradi varnosti odločil, da nadaljujem s hojo po daljinski poti Juliana Trail. Tokrat je bila na vrsti nekoliko krajša etapa, od Stare Fužine do Bohinjske Bistrice, ki je dolga dobrih enajst kilometrov. 

Zjutraj sem se z železniške postaje Most na Soči, z vlakom, ki je spet imel nekaj minutno zamudo odpeljal v Bohinjsko Bistrico, kjer sem sedel na avtobus in se odpeljal v Staro Fužino. V bližnji trgovinici sem se oskrbel z malico in se odpravil na pot. Pot me je sprva vodila k Bohinjskemu jezeru, kjer sem zavil levo in pot nadaljeval ob obali jezera vse do Ribčevega Laza. Tudi tem koncem neurja niso prizanesla, saj je bilo ob poti izredno veliko podrtega drevja, ki pa so ga marljivi delavci že umaknili s poti. 

Pri znameniti Cerkvi sv. Janeza Krstnika, sem nekaj minut namenil opazovanju turističnega vrveža, nato pa pot nadaljeval skozi Ribčev Laz, do makadamske gozdne ceste, ki vodi v Barečo dolino. Po cesti sem hodil le dobrih 200 metrov, nato pa sem zavil levo in pot nadaljeval do Nordijskega centra Polje, kjer sem si privoščil nekoliko daljši počitek in malico. Pred nadaljevanjem poti, sem se pri bližnjem koritu oskrbel še s svežo, hladno vodo, nato pa pot nadaljeval do zaselka Žlan. V Žlanu sem zavil levo na kolovozno pot proti Dobravi, od koder je lep pogled proti Triglavu in okoliškim vršacem.  Še nekaj hoje po kolovoznih poteh in že sem bil v Bohinjski Bistrici.

Ker sem imel do odhoda vlaka še kar nekaj časa, sem v enem od lokalu z užitkom popil še kavico, za tem, pa sem se napotil na železniško postajo, kjer sem sedel na avto vlak in se odpeljal proti Mostu na Soči.

Do zaključka krožne poti okoli Julijskih Alp me tako ločijo le še štiri etape.  



















Ni komentarjev:

Objavite komentar