torek, 11. oktober 2022

Na Glavi (Na Glavah) - 1666 m

Prost dan sem izkoristil za pobeg v naravo, ki se je že odela v čudovite jesenske bare.

Kar nekaj časa sem razmišljal, kam bi jo mahnil, potem pa sem se spomnil na Staro Utro nad Trento, kjer sva s kolegom, že pred leti občudovala zlate macesne. Odpeljal sem se proti Trenti in nekaj sto metrov za galerijo Berebica parkiral na manjšem parkirišču. 

Čez cesto se prične stara vojaška cesta, ki premore štiriindvajset serpentin, na začetku poti pa je postavljen nov smerokaz, na katerem piše "Berebica", na prejšnjem pa je pisalo tudi "Staro Utro 3h". Po cesti sem se najprej povzpel do lovske koče Berebica na Starem Utru, kjer sem se preoblekel in pomalical. Po krajšem počitku in uživanju v lepih jesenskih barvah, sem pot nadaljeval po stezi, ki vodi mimo lovske koče proti jugu in se sprva vzpenja skozi gozd, višje pa preide med ruševje in se strmo vzpne do razglednega, 1666 metrov visokega vrha imenovanega Na Glavi oziroma Na Glavah. Na vrhu sem bil nagrajen s krasnim razgledom na Trentski Pelc, Srebrnjak, Prisojnik, Razor, Plešivec ter proti Krnu.  

Ker se je pričelo oblačiti sem se odločil za povratek v dolino. Na devetnajstem ovinku sem si v studencu natočil svežo, hladno vodo, ki je v skorajda vročem dnevu še kako prijala. 

Po petih urah hoje in skoraj osemnajstih prehojenih kilometrih, katerim je potrebno dodati še skorajda 1100 metrov vzpona sem lep jesenski izlet zaključil.

























Ni komentarjev:

Objavite komentar