torek, 21. avgust 2018

Špik Hude police - 2420 m

Pot me je preko Predela vodila v Nevejsko sedlo in naprej na planino Pecol, kjer je bilo ob 07.00 uri zjutraj že kar živahno. Še rogljiček in pot pod noge na vrh Špika Hude police. 

Temperatura je bila kar pravšnja za hojo, saj se je sonce še vedno sramežljivo skrivalo za ostenji zahodnih Julijcev. Na nadmorski višini okoli 2100 m sem uzrl prve mlade kozoroge, ki so se mirno pasli in se na ljudi niso kaj dosti ozirali. 

Kar hitro sem dosegel vrh, kjer pa se nisem zadržal prav dolgo, saj so iz smeri Viša prihajali črni oblaki. Posnel sem nekaj fotografij Montaža, Viša, Kaninskega pogorja ter planine Pecol, nato pa sem po poti vzpona sestopil do  koče Giacomo di Brazza na planini Pecol, kjer sem si privoščil hladno pijačo. Od koče, do avtomobila so me pospremile prve dežne kaplje, ki pa me niso prav nič motile, saj sem današnjo turo tako ali tako že skoraj zaklučil.

Še en lep dan v gorah je bil.   





























1 komentar:

  1. Zgodaj si se odpravil v gore in zopet posnel čudovite fotografije ob katerih mi je vzelo sapo, kajti vem, da teh lepot v živo ne bom nikoli videla. Najlepša ti hvala zanje, dragi moj sin, ponosna sem nate !!!

    OdgovoriIzbriši