sreda, 25. oktober 2017

Vrh Planje (nad Globokim) - 1863 m

Ne prav zgodaj sem se odpeljal v Tolminske Ravne, med potjo pa razmišljal kam?

Ko sem parkiral sem se odločil za planino Razor. Izbral sem strmo pot, ker je bolj razgibana in po slabi uri sem že bil na planini. Malo sem posedel in občudoval barve jeseni ter se odločil, da opravim krožno pot čez preval Globoko na Vogel, od tam pa nazaj na planino Razor. Za mano sta na planino prišla še dva pohodnika, mož in žena, s katerima sem malo pokramljal, nato pa smo šli vsak svojo pot. 

Sonce se je trudilo prebiti skozi oblačno kopreno, kar mu je okoli enajste ure tudi uspelo. Toplo je bilo, na poti pa sem ter tja kakšna zaplata snega. Ko sem prišel na preval Globoko sem ugotovil, da je na Gorenjki strani prav zimsko, zato sem se odločil, da bom sestopil po poti vzpona. Ker s seboj nisem imel zimske opreme, nisem želel tvegati zdrsa.
 
S prevala Globoko sem se povzpel na sosednji Vrh Planje, kjer sem užival v razgledih, ki so danes segli vse do morja.
 
Ko sem se pomartinčkal sem sestopil na planino Razor, od tam pa sem se po mulatjeri vrnil na izhodišče v Tolminske Ravne. 

Krasen jesenski dan, v naših prelepih gorah.
































 






Ni komentarjev:

Objavite komentar