nedelja, 13. avgust 2017

Šitna glava - 2087 m in Slemenova špica - 1911 m

Komaj se je pričelo daniti, pa sem se že vozil proti Vršiču. 

Rana ura, zlata ura pravijo....pa bo kar držalo.
 

Jutro na Vršiču je bilo sveže, malo pa je tudi pihalo. Hitro sem se opremil in jo po označeni poti mahnil proti Mali Mojstrovki. Gneče ni bilo, nekaj pa jih je le odšlo proti Prisanku in Mojstrovkam. Pred vstopom v grapo sem z markirane poti zavil desno, na neoznačeno, vendar dobro sledljivo pot na Šitno glavo. 
Popolnoma sam sem jo v miru in tišini mahal proti vrhu. 

Zadnji, strm del poti pod vrhom je bil zaradi drobirja malo zoprn, vendar sem ga ob sestopu obšel tako, da z zdrsi nisem imel težav. Na vrhu je pihalo, razgledi pa so bili veličastni. Malo sem posedel in užival v razgledu na Prisank, Malo Mojstrovko, Ponce, Slemenovo špico, Škrlatico.... Ob mojem sestopu je na vrh prišel še en pohodnik, dva pa sta se nekje na pol poti obrnila. 

Za sestop na Vršič sem izbral hitro različico.- melišče.
 

Z Vršiča sem se nato pozvpel še na Slemenovo špico, kjer je bila pa že kar gneča. Krasen razgled na Jalovec, Ponce, skakalnice v Planici, malo Mojstrovko, Dobrač....ponuja Slemenova špica.
 

Po poti vzpona sem se vrnil na Vršič, kjer sem današnje gorniško dopoldne zaključil. 

































Ni komentarjev:

Objavite komentar