nedelja, 7. avgust 2016

Krnsko pogorje

Ob 05.30 uri sem pričel na planini Kuhinja, kjer se je ravno pričelo daniti.

Nad Kožljakom sem se usmeril proti Krnski škrbini oziroma Batognici. Pod škrbino me je pozdravil svizec vendar jo je takoj za tem jadrno popihal po strmem pobočju tako, da mi ga je uspelo fotografirati zgolj od daleč
.
Danes na vrh Krna nisem šel, temveč sem pot nadaljeval na Batognico in naprej po Dolini Lužnice. Preko planine Leskovca sem se vrnil na planino Kuhinja, kamor sem prispel ob 10.30 uri.

Na vrhu Krna stoji antena, ki so jo, kot mi je povedal eden izmed pohodnikov, baje postavili včeraj. Čemu bo služila pa ni vedel povedati..

Na celotni poti je sicer močno pihalo, vendar so fantastični razgledi tudi to odtehtali. Obiska na Krnu ogromno, po Dolini Lužnice pa sem ter tja kakšen pohodnik.

Krasen dan je bil

Pod Krnsko škrbino, v skali Zoisova zvončica

Murka

Klinčki ob poti

Svizec, ki jo je jadrno popihal

Pogled proti Krnskemu jezeru s poti na Batognico

Pogled proti Krnu s poti na Batognico

Pogled proti Matajurju s poti na Batognico

S poti na Batognico

S poti na Batognico

Ostaline I. svetovne vojne na Batognici

Batognica, pogled nazaj proti Krnu

Batognica, levo Vrh nad Peski

Batognica

Razgled s poti z Batognice

Ovce na Pragu

Prag, pogled proti Dolini Lužnice

Pred vstopom v Dolino Lužnice

Pogled proti škrbini med Škofičem in Malimi Peski

Dolina Lužnice, pogled nazaj

Utrinek s poti po Dolini Lužnice

Jezero v Lužnici

Jezero v Lužnici še z drugega zornega kota

Pogled proti Rdečemu robu

Proti planini Leskovca

Pogled nazaj, na del Krnskega pogorja

Še zadnji pogled proti Krnu

3 komentarji:

  1. Zopet čudovit prispevek, sem kar zraven hodila...
    Vsako leto pridem v vaše konce, upam da bom letos tudi. Do takrat pa srečno in Lp.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Heda hvala, upam, da se kdaj tudi kje srečamo in kakšno rećemo. Srečno in varen korek tudi Vam. Lep pozdrav

      Izbriši
  2. Lepa pot in polna cudovitega cvetja

    OdgovoriIzbriši