sobota, 5. maj 2018

Ivanac (Monte Joanaz) - 1167 m

Jutranji pogled v nebo ni prav veliko obetal, a včasi je potrebno tvegati.... 

Preko Robidišča, najbolj zahodne slovenske vasi sem se odpeljal v Benečijo, točneje proti vasi Čenebola. Parkiral sem v bližini cerkvice oz. kapelice Sv. Antona, kjer se tudi prične označena pot na Ivanac.

Od tu sem nadaljeval po blatni gozdni cesti, ki jo uporabljajo za spravilo lesa - ogromno iglavcev., ki so jih morali, najverjetneje zaradi škode, ki jo je na njih povzročil lubadar, posekati. Med potjo me je ujela tudi ploha, ki pa na srečo ni trajala dolgo. Po slabi uri hoje sem prišel na staro vojaško cesto pod vrhom, po kateri sem nato v nekaj minutah dosegel vrh. Med tem so se oblaki nekoliko posušili, posijalo pa je tudi sonce. Z vrha Ivanca se je lepo videl Stol, Matajur in Rombon, Krn pa se je še vedno sramežljivo skrival za oblaki. 

Po krajšem počitku sem po travnatem grebenu, ki so ga krasile številne narcise, ponuja pa tudi lep razgled na Benečijo, Furlanijo, Alpe in Jadransko morje, sestopil na izhodišče.

Lep izlet, ki ga toplo priporočam.



































Ni komentarjev:

Objavite komentar