torek, 28. junij 2022

Juliana Trail, 15. etapa od Loga pod Mangartom do Trbiža, danes zgolj do Predela

Krožno daljinsko pot Juliana Trail sem nadaljeval s 15. etapo, ki vodi iz Loga pod Mangartom do Trbiža v Italiji. Zaradi peklenske vročine, ki nas te dni pesti sem se odločil, da bom etapo prehodil zgolj do Predela, saj bi bila hoja po razbeljeni cesti proti Trbižu "ubijalska". 

Avto sem parkiral na urejenem parkirišču na koncu Loga pod Mangartom in se za mostom čez Predelico, po označeni poti podal proti Predelu. Že po nekaj minutah sem se pričel strmo vzpenjati skozi sotesko, strmina pa vse do odcepa za Strmec ni popustila. Na dveh mesti so na poti nameščene tudi jeklenice, ki pa so zgolj v pomoč pri premagovanju strmih odsekov. Glede na to, da pot večinoma poteka po gozdu, poleg tega pa je tudi rahlo pihljalo, je bila hoja kar prijetna in peklenske vročine niti ni bilo čutiti. Pod vasjo Strmec sem s hojo nadaljeval skoraj do glavne ceste, nato pa sem se spustil nazaj na dno soteske oziroma do sotočja Predelice in Mangartskega potoka. Po ogledu lepega slapu Zaročenca, sem se po strmem pobočju, od koder se mi je odprl pogled na most pri Mlinču, povzpel na vrh prelomnice. Sledil je ponovno strm spust v sotesko, kjer sem si v nadaljevanju poti ogledal še Predelski slap, ki pa zaradi suše ni bil ravno najbolj vodnat ter tako imenovano Smaragdno okno. Sledil je še zadnji vzpon do Regionalne ceste trik pred nekdanjim mejnim prehodom Predel. 

Za povratek na izhodišče sem se najprej po cesti odpravil do vasi Strmec, od tam pa sem se po strmi in s suhim listjem prekriti Lončarski poti spustil do Regionalne ceste tik pred Logom pod Mangartom. 

Kljub temu, da gre za težjo etapo na poti Juliana Trail, pa naravne lepote odtehtajo ves trud, ki ga je potrebno vložiti.   

Odsek med Predelom in Trbižem bom prehodil, ko bodo temperature znosnejše😃😃.  

Začetek poti v Logu pod Mangartom

Pogled v sotesko Predelice

Prečenje strmih, skalnih pobočji 

V pomoč so jeklenice

V pomoč so jeklenice

Lepa pot skozi borov gozd




Pogled na slap Zaročenca

Na dnu soteske 

Slap Zaročenca

Slap Zaročenca

Slap Zaročenca

Tolmin slapu


Pogled na most pri Mlinču

Ob poti

Smaragdno okno

Smaragdno okno

Predelski slap

Predelski spal

Na Predelu


Na razgledni točki

Trdnjava Predel in Mangart

Trdnjava Predel

Znameniti lev





       

Ni komentarjev:

Objavite komentar