sreda, 9. marec 2016

Tolminski Triglav - 1141 m

Po nekaj dnevnem deževju je končno posijalo sonce, zato sem se popoldan odločil za obisk Tolminskega Triglava. Vzpon sem pričel v vasici Žabče pri Tolminu, kjer sem se usmeril na planinsko pot, ki vodi na planino Razor. Do razcepa za Žabijski vrh je bila pot kar solidna, naprej pa blatna in spolzka. Še vedno so na vsakem koraku vidne posledice žledoloma izpred dveh let, vendar so pridni markacisti PD Tolmin, pot lepo očistili. Malo pod vrhom me je pričakalo tudi za vzorec snega, vendar ga je toplo pomladansko sonce tajalo kot za šalo. Da je v deželo res prišla pomlad pričajo tudi neštete pomladne cvetice, ki krasijo planinsko pot. Kar nekaj časa sem posedel na klopci in na toplem pomladnem soncu užival v razgledu na našo lepo Tolminsko kotlino, nato pa se po poti vzpona vrnil nazaj na izhodišče. Še eno lepo popoldne, preživeto v naših hribih.

Pot na Tolminski Triglav

S poti se odpre razgled na Sočo

Šopek trobentic

Pogled proti zasneženemu Rdečemu robu, s poti na Tolminski Triglav

Posledice žledoloma

Posledice žledoloma

Zanimiva drevesa ob poti

Še eno skrivenčeno

Pot skozi

Tudi višje, se med debli dreves pokaže naša najlepša reka

Mali marjetki, drobceni cvetki

Pri klopci, kot pravimo domačini

Razgled na Tolminsko kotlino

Razgled na zasneženi Mrzli vrh nad Tolminom
 
Klopca in skrinjica z vpisno knjigo

Jetrnik



Ni komentarjev:

Objavite komentar