četrtek, 24. marec 2016

Iz Zatolmina na Mrzli vrh - 1359 m

Začel sem na parrkirišču v Zatolminu, od koder sem nadaljeval navzgor, proti koncu vasi ter se nato pri lesenem kažipotu usmeril levo proti Mrzlemu vrhu.



Kmalu sem stopil na gozdno pot, ki se je pri kraju "Podoreh" razširila in spremenila v gozdno cesto. Cesti sem nato sledil kar dobršen del poti, saj so jo po žledolomu, zaradi spravila podrtega drevja uredili pa tudi podaljšali. 




S ceste se mi je odprl pogled po dolini reke Soče, a le za kratek čas, saj sem cesto kmalu zapustil in se pri ročno izdelanem smerokaz usmeri na planinsko pot, ki vodi na Mrzli vrh in na planino Pretovč.




Pot se je sprva zložno vzpenjala skozi gozd, ob prihodu na travnati greben Mrzlega vrha pa je postala dokaj strma. Po razgledni grebenski poti sem dosegel vrh, kjer je postavljen lesen križ v spomin in opomin na grozote prve in druge svetovne vojne. Na vrhu, kjer je še nakaj snega je malo pihalo, vendar to ni pokvarilo prelepih razgledov na dolino Soče, Tolminsko kotlino, dolino Tolminke na Krnsko pogorje in na Tolminske gore.












Ob sestopu je bilo že kar precej toplo, kar je izkoristil tudi martinček, ki me je pozdravil ob poti.

Lepo dopoldne je bilo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar