sreda, 8. september 2021

Špik Hude police - 2420 m

Prosto sredo sem izkoristil za vzpon na Špik Hude police. Iz Bovca sem se preko Predela odpeljal v Italijo, točneje do kraja Na Žlebeh / Sella Nevea, od tam pa na planino Pecol.

S parkirišča na planini sem se odpravil proti koči Rifugio Giacomo di Brazza ter naprej, po vsako leto slabše označeni in vzdrževani poti proti vrhu Špika Hude police. Obiskovalcev je bilo bolj malo, pa tudi kozorogi so se sramežljivo skrivali. Na celotni turi sem opazil zgolj štiri, ki so se pasli na strmih, travnatih pobočjih. Malo pod vrhom se je iz doline privalila megla, ki je poskrbela, da kaj prida razgleda, z vrha ni bilo. Po malici in druženju z radovednima in vedno lačnima kavkama, sem se po poti vzpona vrnil nazaj na izhodišče. 

Kljub megli, je bila tura prav lepa.
























Ni komentarjev:

Objavite komentar