torek, 2. marec 2021

Krasji vrh - 1773 m

Prost dan, jutranje nebo pa brez slehernega oblačka. Ker bi bil greh ostati doma, sem se odločil za zimski vzpon na Krasji vrh. 

Hitro sem pripravil nahrbtnik in se odpeljal v Drežniške Ravne ter z vožnjo nadaljeval proti planinama Zapleč in Zaprikraj. Avto sem pustil v ovinku, kjer se desno odcepi pot k slapu Curk, od tu naprej pa je bila cesta še vedno delno zasnežena in poledenela. Po cesti sem se odpravil proti planinam, po nekaj sto metrih hoje pa sem zavil levo v gozd, na označeno planinsko pot, ki vodi na Krasji vrh. Pot je bila sprva kopna, a sem že po nekaj minutah hoje prišel na sneg, ki je bil zaradi nizkih jutranjih temperatur trd in pomrznjen. Kljub temu, da pot večinoma poteka po gozdu je bilo prav prijetno toplo, da ne rečem vroče. Hitro sem prišel do razpotja, kjer se pot razdeli na pot mimo Kolujev in pot mimo Snežne jame ter zavil levo v smeri Kolujev. Ko sem prišel iz gozda sem si nataknil dereze, pohodne palice pa je zamenjal cepin, saj je bilo snega še vedno ogromno, kljub temu, da so se na južnih pobočjih zaradi visokih temperatur že kazale posamezne kopne zaplate. Od tu naprej je šlo po grebenu samo še strmo navzgor, a je bil sneg ravno pravšen, da so dereze lepo prijele in je bila hoja pravi užitek. 

Ob prihodu na vrh, kjer danes za čuda ni pihalo, me je pričakala okoli dva metra visoka opast, ki me je spominjala na morski val, na katerem bil z nekaj domišljije lahko deskal😏😁.

Zaradi čistega ozračja je bil razgled na vse strani božanski, zato sem kar nekaj časa posedel na šopu suhe trave in popolnoma sam užival na toplem soncu. 

Ko sem se pripravljal na sestop je na vrh prišel še en pohodnik, ob samem sestopu pa sem srečal še znanca, ki se je na vrh podal s turnimi smučmi, tako da pretirane gneče res ni bilo😜😜. 

Prav lep dan je bil...👍



















Ni komentarjev:

Objavite komentar