sreda, 26. december 2018

Muzec (Musc) - 1612 m

Za zadnjo gorniško turo iztekajočega se leta, sem si izbral vzpon na Muzec (Musc).
Na izhodišče v Breginj, sem prispel nekaj po osmi uri. Malo pod ničlo je bilo, a ni bilo prehudo.
Po "zajtrku" sem se opremil in se podal na pot. Pot, ki se je sprva zmerno vzpenjala skozi gozd, me je višje pripeljala na izpostavljen in krušljiv greben. Samo prečenje ni bilo problematično, nekaj previdnosti, pa vseeno ni bilo odveč. Po prečenju pa se je pot dobesedno postavila "pokonci" in kar nekaj časa sem "grizel" kolena po strmem pobočju grebena. Na razpotju direktne poti na Muzec (Čadonova pot) in poti k Bivaku pod Muzcem, sem zavil levo proti bivaku in se nato po vršnem grebenu, ki je bil nekoliko zasnežen, povzpel na vrh, 1612 metrov visokega Muzca. Za konec decembra je bilo neverjetno toplo, saj je zrak od toplote dobesedno valovil. S fantastičnimi razgledi sem bil nagrajen in če se nebi pooblačilo in zapihalo, bi še kar nekaj časa užival na vrhu.
Sestopil sem do bivaka, kjer sem se nekoliko pogrel in okrepčal, nato pa sem se po poti vzpona vrnil nazaj na izhodišče v Breginj.
Prelep dan v gorah sem imel.
V prihajajočem letu 2019 vam želim vse dobro.































Ni komentarjev:

Objavite komentar