sreda, 3. januar 2018

Matajur - 1642 m

Za prvo letošnje potepanje po naših prelepih hribih in gorah, sem si izbral Matajur. 

Kljub temu, da dan, vremensko ni prav veliko obetal, sem kar veliko iztržil. Od vasi Matajur, sem jo do koče Pelizzo mahnil kar po zasneženi in močno poledeneli cesti. Od koče, pa vse do vrha me je spremljalo sonce, pa tudi močan veter, ki je pobočja spihal do ledene podlage. Mini dereze so zadoščale, da je bil vzpon, pa tudi sestop varen. 
Na vrhu se zaradi močnega vetra in mraza nisem zadržal prav dolgo, le toliko, da sem posnel nekaj fotografij prelepe panorame, ki jo lahko občudujemo z vrha Matajurja. Sestopil sem mimo Doma na Matajure, v tako gosto meglo, da je bila orijentacija kar težavna. Kljub vsemu sem se srečno vrnil na izhodišče.
 
Na moje začudenje pa je bilo danes, ko je prvi delovni dan v tem letu, obiska ogromno. Od pešakov, turnih smučarjev, deskarjev, sankačev, pa vse do štirinožnih prijateljev.

























Ni komentarjev:

Objavite komentar