sreda, 7. december 2016

Veliki vrh - 1071 m

Za pregnat prehlad sem se dopoldan povzpel na Veliki vrh, ki je s svojimi 1071 metri, baje najvišji vrh Banjške planote. Za vzpon sem izbral pot ki se prične pri Turistični kmetiji Široko, nad Mostom na Soči. 

Pot sprva poteka po široki makadamski cesti, po približno pol ure hoda, pa so me smerokazi usmerili desno, na gozdno pot. Že po slabih stotih metrih sem prišel do razgledne točke, od koder se mi je odprl razgled proti Krnu in na Banjško planoto. 
Pot, ki ves času poteka po gozdu je lepo označena in vzorno očiščena ter prehodna. Ob poti sem si ogledal nekaj zanimivosti in sicer brezno ter vojaški bunker iz I. svetovne vojne, nehote pa sem preplašil tudi tri srne, ki so do mojega prihoda brezskrno ležale v podrasti.

Ob prihodu na vrh Velikega vrha, so me pričakala praznično, z ivjem okrašena drevesa in miniatura Aljaževega stolpa.

Z vrha, kjer je bilo krepko pod ničlo, pa tudi močno je pihalo je lep razgled na Tolminske gore, Krnsko pogorje ter na Banjško planoto.    

Po malici in fotografiranju sem se po poti vzpona vrnil na izhodišče. 

Lep zimski izlet je bil.

Začetek poti na Turistični kmetiji Široko

Razgled proti Tolminu s Turistične ketije Široko

Sprva po široki makadamski cesti

Razgled proti Krnu, s poti na Veliki vrh

Razgled na Tolminske gore, s poti na Veliki vrh

Tu sem zavil desno v gozd

Razgled na Banjško planoto z razgledne točke

Razgled proti Krnu z razgledne točke

Lepa gozdna pot

Brezno ob poti

Vsa razpotja so lepo označena

Skozi smrekov in macesnov gozd

S srebrno pričesko

Vršni del poti

Utrinek s poti proti vrhu

Utrinek s poti proti vrhu


Pogled nazaj

Zadnji del poti

Veliki vrh

Vrh krasi miniatura Aljaževega stolpa

Na vrhu

Razgled na Banjško planoto

Razgled proti Krnskemu pogorju

Razgled na Tolminske gore

Vrh še z drugega zornega kota

Utrinek

Panorama Tolminskih gora
.





Ni komentarjev:

Objavite komentar