sreda, 12. oktober 2016

Planina Stador - Kobilja glava - Planina Lom

Na Kobiljo glavo sem nameraval že pred dnevi, vendar je bilo takrat vreme bolj klavrno, zato sem pohod prestavil na dan, ki bo vremensko bolj primeren, da ne rečem prijazen.

In današnji dan res ne bi mogel biti bolj primeren, kot je bil.  

Zjutraj, ravno se je dobro zdanilo, sem se iz meglene doline odpeljal na Planino Stador. Mrzlo jutro je sicer narekovalo uporabo kape in rokavic, a že po nekaj minutah sem ugotovil, da se bo potrebno sleči, zato so ob prihodu na Šprinco, bunda, kapa in rokavice že romali v nahrbtnik. Višje kot sem bil, bolj toplo je postajalo, pa ne zaradi hoje, temveč zaradi temperaturnega obrata oziroma inverzije. Po slabi uri zem že stal na vrhu Kobilje glave. Krasno vreme, čudoviti razgledi in popolnoma sam.. 

Ko sem vse do potankosti fotograsko zadokumentiral, sem se po grebenu napotil proti Planini Lom.
Pot po grebenu je sicer nekoliko zaraščena a ji ni težko slediti, dočim je pot s Planine Stador na Kobiljo glavo vzorno očiščena, za kar so zaslužni pridni tolminsko markacisti.

Ob sestopu na Planino Lom sem se po cesti vrnil na Planino Stador. 

Ena taka, bolj kratka, za dušo privezat 


Mrzlo jutro na Planini Stador

Koča na Planini Stador

Mengore - otoček sredi meglenega morja


Mengore

Možic na Šprinci, ma kaj možic, cel možakar
 
Na Šprinci - pogled proti Tolminskim goram

Zmrznjeno

Vrh Kobilje glave

Razgled

Razgled

Res so lepe te naše gore

Razgled

Utrinek z vrha

Meglice

Proti Krnu

Veriga Tolminskih gora

Na grebenu proti Planini Lom - pogled proti Tolminskim goram

Na grebenu proti Planini Lom - pogled proti Krnu

V jesenske barve odeta

Utrinek s poti proti Planini Lom

Utrinek s poti

Pogled na Planino Lom

Planina Lom

Na Planini Lom

Ni komentarjev:

Objavite komentar