četrtek, 17. december 2015

Rdeči rob - 1913 m

Zjutraj sem se odločil in šel, na Rdeči rob. Začel sem na planini Kuhinja, kjer so se mi pridružili trije zamejski Slovenci, ki so mi družbo delali do razpotja za planino Sleme. Nadaljeval sem v smeri Krna in se po strmi poti, med Velikim Stadorjem in Maselnikom povzpel na vrh Rdečega roba. Ponekod je bilo nekaj pomrznjenega snega, ki pa ni predstavljal večjih nevšečnosti. Vreme je bilo takšno, kakaršno je pač bilo, kjlub temu pa so bili razgledi enkratni. Občutiti je bilo tudi temperaturni obrat (inverzijo) saj je bilo na vrhu za okoli 7 stopinj topleje, kot v dolini. Ob sestopu se je pokazalo tudi sonce, zato sem nekaj minut posedel na mehki travi ter užival v miru in tišini, ki vladata tu gori.











































Ni komentarjev:

Objavite komentar